Back in action

har haft det väldigt jobbigt nu ett tag.. inte bara när det gäller sömnproblemen utan annat också. men det börjar kännas lite ljusare nu i alla fall, vilket är bra. får hoppas att det håller i sig.

var på skolan första gången idag på jag vet inte hur länge som hälst. skönt att se allt folk igen. gjorde historiaprovet som jag missade förra veckan. kändes som om det gick ganska bra, hoppas i alla fall på det. hämtade även ut min studentmössa som kommit. riktigt tjusig är den. känns nästan lite overkligt hela det här med studenten. kan inte fatta det riktigt, att det nästan är över, och att det har gått så pass fort. jag kommer sakna alla i klassen, det är en sak som är säker! vet inte riktigt hur det blir för mig efteråt. ska inte börja plugga på en gång i alla fall, kanske vänta ett år eller två. har ganska många idéer på gång. får se hur det utvecklar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0