Det bor ett monster i min hals

aj aj aj . . .

att åka och sjunga igår var inte bara en dålig idé, det var en idiotisk idé. för nu sitter jag nämligen här och har jätteont i halsen och är alldeles hes. var dock iväg på körsången imorse eftersom vi skulle gå igenom en massa saker och några nya låtar, men efter det blev det bussen hem. conny ville även att jag skulle sjunga en av verserna själv, men det blev inte mycket till sjungande kan jag ju säga. får bli att träna mer på det nästa vecka.

nu ska jag sätta mig i soffa med en varm kopp te och se på lite serier, sedan är det kötta historia inför provet imorgon som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0