Grattis

idag fyller mor kristin år. grattis! (:

nu ikväll har det tittats på melodifestivalen tillsammans med familjen. lite oväntad vinnare tycker jag. var ganska säker på att måns eller emd skulle vinna, men icke. får hoppas att det går bättre för vinnaren i år än för vinnarna alla andra åren. vi har alltid så höga tankar om oss själva och blir alltid så förvånade när våran låt hamnar bland de sista i eurovision song contest. eftersom den här låten inte var en "självklar vinnare" så går det kanske bättre senare. jag vet inte.. vi får väl se hur det går antar jag.

nu sitter jag förövrigt och jobbar lite med några psykologiuppgifter. ligger efter lite på den fronten så jag försöker jobba igen lite nu. det är inte så himla svårt, det är bara det att det tar en stund att svara på alla frågorna. men det är inte så farligt. ska se till att jobba lite med imorgon när jag har tid.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0