Jag dog lite

shit. var någon/något som knackade på mitt fönster alldeles nyss. jag vågar inte dra upp persiennerna för att kolla efter vad det var för något. var säkert bara en liten småfågel eller något i buskarna utanför. but still, den skrämde skiten ur mig.

ikväll har det varit myskväll tillsammans med mamma och syster (pappa är bortrest under helgen.) åkte och köpte pizza som vi sedan mumsade i oss. senare på kvällen blev det mys framför tvn med godis, smoothie och let's dance. jag är egentligen inte sådär jätteintresserad av let's dance, men ibland kan det vara ganska kul att kolla lite. ikväll bestämdes det även att jag och fröken tue ska träffas på stan imorgon och kika lite efter presenter till matilda och jenny som ska ha 19årsmiddag imorgonkväll. vi får se om vi hittar något fint.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0