Så var det bokat och klart

yes, den 4 april drar jag, gina och mintan till gävle och gör stan osäker. riktigt roligt kommer det bli. planen är att dra fram och tillbaka till idoljuryn lite snabbt och sjunga varsin liten truddilutt. kommer säkert gå finfint (; personligen ser jag det här med idol bara som en kul grej, tror inte riktigt på allvar att jag kommer gå vidare. men målet är väl att i alla fall ta sig från "testjuryn" till riktiga. vi får se hur det går. först och främst är det ju bra om man har en låt att sjunga över huvud taget, vilket jag nu inte har. menmen. gävle överlag kommer bli kul, med tågresa och allt.

Kommentarer
Postat av: Allt Om The Hills.

Är du ett fan av MTV sucen The Hills? Kika då in i min blogg där du alltid får de senaste gossip och bilder på gänget!

2009-03-28 @ 21:17:54
URL: http://alltomthehills.blogg.se/
Postat av: Matilda

Åh värsta kul :D Hoppas ni kommer med i TV ^^

2009-03-29 @ 19:18:07
Postat av: Jenny

haha. eller hur ^^ får ta och skämma ut mig ordentligt så kanske jag har en chans ;D

2009-03-29 @ 19:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0