Torsdag

förutom halsont har jag nu även dragit på mig feber. bra där. jag vill bli frisk! har haft ont i halsen och varit sjuk i två veckor nu. blev bättre där ett tag och trodde det var över, men så sjuknade jag in igen. jag har inte tid för det här.

idag har jag testat lite saker med håret. har bland annat lärt mig hur jag ska göra med locktången för att få snygga lockar och inte sånna där "docklockar" som jag annars får och verkligen inte passar i. nu är det istället snygga hollywoodlockar som gäller. haha. synd att lockarna går ur håret så fort bara. även om jag använder spray, vax, osv. så ser det ut som vanligt igen bara efter någon timme. är verkligen jättesvårt att göra något med mitt hår. menmen, det finns värre saker (:
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0