1 maj

hoppas ni hade det kul igår allihopa. jag vet att jag hade det i alla fall. som sagt så kom fia och hennes familj hit och några av grannarna. det blev en jättemajbrasa och mashmallows- och korvgrillning . trevligt, trevligt. jag, fia, johan och sanja tog och drog ned till skolan och lekte lite. jag och fia höll på att dö av höjdskräck när johan lurade upp oss för brandtrappan till högsta vångingen på skolan. usch.

när de flesta hade dragit hem och det började bli kallare gick jag, fia och sanja in och tog oss varsin kopp te och satte oss framför tvn och kollade på one missed call (amerikanska versionen.) jag och fia var fegisar medan sanja mest satt och skrattade åt filmen. kan väl såhär i slutändan säga att filmen inte var sådär jättehemsk i alla fall, den var mest ful. om ni vill se den, se den japanska versionen. den är mycket bättre.

idag har jag legat ute i solen och läst. det har verkligen varit jättevarmt. me like! har bara njutit. gunter (mammas kusin från tyskland) ringde även nu ikväll och berättade att de ville komma hit till sverige i sommar och hälsa på. gissa om man blev glad! :D tror de kommer någon vecka efter midsommar och stannar i ca en vecka. jag längtar!

nu ikväll har jag jobbat lite på en ny design till bloggen. har börjat lessna lite på den jag har nu. den här gången ska jag nog lägga ned lite mer tid på designen istället för att bara snabbt slänga ihop något på en timme som jag annars brukar göra. vi får se hur det går.

nu ska jag lägga mig för natten. sov gott allihopa.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0