2 veckor kvar

om två veckor vid den här tiden sitter jag nere på arlanda tillsammans med klassen i väntan på flyg ned till bulgarien. vet ni jäkla kul vi kommer ha där nere! :D sol och värme hoppas vi även på så man är brun och fin till balen och studenten. jag längtar sönder här hemma. förhoppningsvis kommer veckorna gå snabbt.

förutom arlanda är det även spelning om två veckor, dock några timmar tidigare. kommer bli så himla kul! dock kommer jag stressa ihjäl mig den dagen. ska ha konsert med kören, sjunga till fredrik som ska spela en låt på gitarren och spelningen tillsammans med bandet. puh. josef har i alla fall varit snäll och fixat schemat så att jag hinner med allting och så att det inte blir dubbelbokning någonstans vilket är bra. får hoppas att allt flyter på bra bara så jag hinner med tåget ned till arlanda. annars blir det problem. men det ska nog gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0