Borta bra, men hemma duger

jaha, så var man alltså hemma i kalla sverige igen. take me back please! :'(

nej, lite skönt är det väl att vara hemma igen, men inte hade jag lidit av att stanna en vecka till eller två. hade så obeskrivligt kul där nere. vet inte vart jag ska börja. jag hade förväntat mig regn och tråkväder, men istället möttes vi av värme och strålande sol, som även höll i sig hela veckan. på dagarna var det sola, bada, vollybollspelande och stan som oftast gällde och på kvällen var det fest. en sak är säker, i bulgarien vet de i alla fall hur man festar (; kommer bli så jäkla tråkigt när man går ut här i sverige nästa gång. träffade även en massa trevligt folk. kommer sakna flera av dem <3

foton och filmer från resan kommer förmodligen om ett tag. har lagt in allting på datorn, men av någon anledning vill den inte sammarbeta så jag kan inte titta på dem. ska kolla upp det mer imorgon, nu blir det sova.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0