Sunny Beach - Dag 3

bilder från dag 3. ingen pub crawl denna gång, men kul ändå hade vi.



piké killarna

free drinks inne på corner pub

anders, jag och elin

drinkar tillsammans med pojkarna inne på viking

vet inte hur många sånna här kort vi tog. svårt att få med alla på bild

vanlig dag på jobbet för bangern (;

jenny nr 2 och jenny nr 1 som simen så fint börjat kalla oss

jag, matilda och kalle

jag, robin och kevin "hittade" en vägspärr på vägen hem

jag och kevin. vi släpade runt på den där bommen genom halva sunny beach skulle jag tro

jag och min balans. behöver jag säga mer?

på vägen hem "hittade" vi även världens största sverigeflagga
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0