Sunny Beach - Dag 6

idag fyllde sötlinn hela 19 och detta firades med tårta och bombgrogg (:



det söta födelsebarnet

anders och simen låg och myste lite i soffan

efter middagen var det förfest på min och emilias balkong där killarna bjöd på bombgrogg

anton och linn

anton var chockad över hur mycket bombgrogg som hade gått åt så under kort tid

så han försökte ta den och ha för sig själv istället

vi drog åter igen till viking och där träffade jag även dess söttjejer igen

do the viking dance! :D kommer bli klassiker på studentflaket kan jag lova

jag i björns hela och fina glasögon och madde

partygänget
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0