Världens längsta mail

sitter här och äter en sandwich jag fick av pappa (lätt godaste glassen) och läser ett mail från jonas. det måste seriöst vara det längsta mailet jag fått i hela mitt liv. haha. det innehåller bl.a eventuella planer för sommaren, alla galna grejer som mongo (filip) har hittat på nere i bulgarien medan vi varit här hemma och en massa mer. jag saknar mannen, något annat kan man inte säga. men om vi har tur så ses vi kanske om några veckor. let's hope (:

nu ska jag ta och jobba äckelbioteknik. känner verkligen ingen motivation alls, vet ändå att allting kommer gå åt helvete. menmen, det är bara att bita ihop antar jag. det ordnar sig säkert på ett eller annat sätt tillslut.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0