Cheesecakebak och myskväll

tjoo.

jag är värdelös på att uppdatera, jag vet. känner ingen ork att sitta vid datorn alls överhuvudtaget. antar att jag får försöka skärpa till mig lite.. 

är i alla fall frisk nu. bara lite hosta till och från, men det kan jag överleva. förövrigt idag har jag inte haft för mig allt för mycket. somnade typ fem i natt så det blev sovmorgon för min del imorse. ska se om man kan somna lite tidigare ikväll kanske. senare under dagen tog jag och vispade ihop en cheesecake lite snabbt. enkelt och gott! (; anna verkade i alla fall bli glad. haha. jobbigt att man måste vänta ca 5-6 timmar på att den ska frysa bara. till middag blev det även hemlagad pizza. mums säger jag bara. mycket godare än vanlig pizza som man bara mår illa av efter tre tuggor. nu ikväll kom emilia hit. blev myskväll med en massa prat, cheesecake ätande och film tittande.

nu ska jag hoppa iväg och borsta tänderna lite snabbt, sedan blir det sova. god natt på er allihopa.



cheesecake. ska egentligen vara hallon till, men det fick vara den här gången
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0