Helgen

hello.

hoppas alla har haft en bra helg/halloween. det har jag i alla fall (: gick på stan med mor och syster i fredags. fick en skjorta från cheap monday, en stickad tröja och ett par lackleggins. det tackar vi för. igår blev jag och syster nerbjudna till fia på halloweenmiddag/myskväll. fia kom först och hämtade oss för att åka och köpa pizza i matfors innan vi åkte hem till henne. väl hos henne kom sanja och johan och bjöd på fördrinkar och snittar. det var även pyntat överallt. haha, så himla sött. efter att vi ätit klart spelade vi alias. jag och anna mot fia, johan och sanja. vi utklassade dem som vanligt (; senare på kvällen blev det mys i soffan framför tvn med skräckfilmer, twilight och en massa godis och andra godsaker. bra kväll helt enkelt.

nu idag har jag varit duktig och gjort rent akvariumet. trevligt, trevligt. lite senare kommer fia hit så vi kan gå igenom det sista innan vi drar iväg till paris. ska börja packa lite nu så jag ser att jag får med mig allt.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0