Farsdag

god kväll gott folk!

vad har ni haft för er idag då? jag har precis ätit tårta tillsammans med familjen och grattat far min på farsdag. övrigt idag har jag inte gjort mycket alls. mest legat halvdöd i sängen med datorn. tror jag håller på att bli sjuk (jag vill inte!) har ont i i halsen och när man sväljer, samt känner mig helt slut i kroppen. hoppas att det bara är en såndär endagsgrej och att jag mår bättre imorgon.

nu ska jag ta mig en varm kopp tropical fruit och sedan sätta igång med att gå igenom alla parisbilderna. kommer säkert upp med ett inlägg med dem senare ikväll, så håll ut (;
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0