Första advent

god kväll/natt på er allihopa. dags att sova snart kanske? jag vet att jag ska göra det i alla fall. alltså, jag vet inte vad det är med mig.. jag är jämt trött nu för tiden. alltså, riktigt himla trött. skulle lätt kunna ligga dagar i sängen och bara sova utan att känna att jag behöver eller vill kliva upp. mina sömnvanor är helt fucked up. antingen sover jag inte på flera dagar/nätter eller så går jag typ i ide. måste dock säga att jag föredrar detta före att inte kunna sova alls. det tär verkligen på en, tro mig. hm, kanske det beror på tråkvädret nu? brukar alltid vara trött på vintern. jag vet inte.. aja, big deal.

annars idag har det inte hänt alltför jättemycket. har druckit glögg och haft julmys nu ikväll. kan inte fatta att det redan är första advent. det har gått så himla fort. jag har i alla fall bestämt att den här julen ska bli bäst! ska börja peppa redan nu så att julkänslan är på topp då det är dags (; heh.

nej, nu sova. god natt.



 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0