Ge mig min röst tillbaka

okej, nu börjar jag verkligen lessna på det här. jag har varit mer eller mindre utan röst i över en och en halv vecka nu. igår fick jag nästan inte fram ett ljud, och när det väl kom något blev det bara något konstigt pip. har som tur är inte ont i halsen längre, but still. ge mig tillbaka min röst tack. imorgon var det tänkt att jag skulle iväg och repa med pojkarna nu när filip är tillbaka i sverige igen, men det lär väl inte bli något. sämst. aja, antar att det finns värre saker att klaga på.

imorgonkväll ska i alla fall jag och syster iväg på bio och se premiären av new moon. det ser vi fram emot. hoppas verkligen att den är bra. återkommer mer om detta imorgon.







saknar tjejen, saknar eksjö.

 
Kommentarer
Postat av: madde

Jag tycker att vi ska ta och ses på jullovet (:

saknar dig med juh!

2009-11-22 @ 01:09:39
URL: http://madelinetrolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0