Finbesök

idag har fia varit här hela dagen och hälsat på. har lekt med melvin och kattungarna, spelat mario super nintendo (som jag lånat av kusinerna, men som vi bara dör på hela tiden (; ), fikat och druckit en massa te, samt suttit vid datorn och kollat runt lite. riktig mysdag.

senare ikväll efter att fia åkt hem tog jag och kurade ner mig i soffan med täcke, jordnötter och dricka för att se på film. hann dock inte mer än halvvägs in i filmen innan jag somnade, och fortsatte sedan att sova enda tills det att anna väckte mig och sa att den var slut. tack för det. du kunde inte ha väckt mig lite tidigare så jag också hade fått se klart filmen? haha. hur som helst, var rätt så kass film ändå så jag tror jag klarar mig (;

nu ska jag dock ta och sova på riktigt, så ni får ha det så bra.
god natt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0