Full fart

idag har jag verkligen inte legat på latsidan. klev upp nio imorse och från dess tills en timme tillbaka har jag putsat alla fönstrena, gjort diskmaskinen, gjort rent köksluckorna, vikit en stor hög med tvätt, matat melvin och plockat upp lite allmänt i huset. om jag får säga det själv så tycker jag att jag har varit duktig. speciellt med tanke på att jag i vanliga fall inte brukar kliva upp ur sängen förrän vid den här tiden samt att allt det där skulle ha tagit mig minst en vecka i vanliga fall så himla seg som jag är (; men nu är nästan allt gjort i alla fall, känns skönt. ska bara stryka gardiner och hänga upp dem samt städa rummet, men sen så.

ska hoppa in i duschen nu och sedan äta lite innan jag drar iväg till banken för att fixa några saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0