Namnsdag och födelsedag

tjohej. hur är det med er idag? med mig är det bara bra. lite rastlös kanske, men det är okej.

idag började de nya avsnitten av ugly betty och desperata hemmafruar. det gillar vi. förövrigt är det min namnsdag idag och även farmor fyller år. det gillas det med. säg grattis (; fick blommor och lite pengar av mor och far, samt blåbärspaj som pappa tog med sig hem från farmor. gottgott. syster var även snäll och bjöd mig på en kall tiondels pizza (;

imorgon ska jag vara duktig och putsa alla fönster, hänga upp nya gardiner och städa lite. måste även ta och ringa ett utlandssamtal lite snabbt. senare på kvällen kommer fia hit och då ska det minsann peppas och fixas en massa.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0