Söndagkväll

halloo.

sitter under täcket, läser lite bloggar och lyssnar på bra musik. mysigt värre. om ungefär en timme kommer emilia hit och hämtar upp mig för att sedan dra in till staden. alla våran favorit minh tue är för tillfället här hemma i sundsvall och hälsar på så då passar vi på att dra ihop alla gamla klasstjejer på barista för kvällsfika. ska bli mys. jag har varit duktig och lockat håret dagen till ära. det ni, det är inte varje dag det händer. kan dock bero på att det alltid ser ut som ett kråkbo så fort jag har lockat klart det och sedan en halvtimme senare är håret helt som vanligt igen. det är ju inte så kul direkt. blev väl hyffsat ikväll i alla fall.. får se om det håller vägen ut bara. äh, spela roll egentligen. haha. finns värre saker att klaga på.

skulle egentligen ha varit på middag hos kirill och lidia ikväll men det blev inställt då pappa blev tvungen att åka ut och jobba den stackarn. tråkigt, tråkigt. får se om det kanske blir något nästa helg istället. jag vill dit och peta lite på raya. jag saknar skruttmissen en massa.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0