Tisdag

trött är ordet. skulle kunna somna här och nu, men måste fixa några saker sabbt först..

vaknade och klev upp runt nio någon gång imorse. utvilad och kände mig sådär lite lagomt småpeppad av någon konstig anledning. men skönt kändes det i alla fall. efter att ha ätit frukost var jag dukig och ringde runt till lite olika affärer för att höra om de behövde anställa någon för tillfället. gick väl lite segt, vilket var väntat, men några ville ändå att jag skulle komma in för att träffas och prata lite till veckan, samt lämna cv. så vi får se hur det går och hoppas på det bästa. känner verkligen att jag skulle behöva ett jobb nu.

annars idag har jag varit snäll och hjälpt mamma med att färga håret. jag har ingen framtid som frisör i alla fall, det är en sak som är säker. haha. men det blev helt okej ändå antar jag. sen idag fick jag även hem ett paket med ett halsband som jag vunnit på tradera. vann och betalade in igår och fick det idag. här gick det minsann undan (;

imorgon kommer fia hit och hälsar på. vi ska kolla och planera lite inför parisresan, plus eventuellt baka lite lussebullar om vi har tur. mums på det!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0