090914

idag har jag varit ensam hemma större delen av dagen. har tränat in några låtar som måste in i huvet (men som aldrig tycks fastna) och tagit det lugnt. skulle egentligen ha varit på kören som började nu ikväll, men har mått jätteilla och inte känt mig allt för pigg så det blev inget. istället kom kirill och lidia och hälsade på. vi fikade, pratade och myste en massa med småttingarna. trevligt, trevligt (:

igår var jag ute och övningskörde lite för första gången på år känns det som. pappa skulle ta med anna ut och övningsköra för första gången och jag tänkte att jag lika gärna kunde följa med och köra lite jag också. gick rätt så bra för anna för att vara första gången. dock har tjejen ingen koll alls på vad hastighetsbegränsning innebär och tycker allt för mycket om att leka rallyförare, men annars så (; gick rätt så bra för min del med tycker jag. var som sagt riktigt längesen jag körde sist så jag trodde att jag skulle ha glömt bort allt, men det gick faktiskt bättre än väntat (: nu gäller det bara att fortsätta köra lite då och då så att jag får mitt himla körkort jag också nån gång! :P

men nu ska jag sova. god natt.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0