Uppdatering

jaha, nu har det åter igen gått ett tag sen man skrev något. emilia sa åt mig att det var dags för en uppdatering, så här kommer väl en då (;

i veckan gjorde jag väl inte allt för mycket. kände mig dålig första halvan och låg mest sängliggandes. fick även upp ögonen för serien true blood och såg klart båda säsongerna i en följd. gjorde inte mycket annat än låg i sängen med datorn och kollade. haha. vilket liv man har (; var iväg till arbetsförmedlingen i fredags (bättre sent än aldrig, right?) och skrev in mig. nu blir det till att söka jobb. dock verkar det vara helt omöjligt att få något jobb just nu, så vi får se hur det går.

nu i helgen har vi haft "releaseparty" här hemma (; pappa fick i 50års present spela in en skiva tillsammans med några av hans och mammas kompisar och nu var den alltså klar så alla kom hit och lyssnade på den. låten de spelade var smoke on the water, och om jag ska vara ärlig så lät det förjävligt (; alla spelade i olika takter och typ fem pers sjung samtidigt, så allt var bara en enda stor röra. men till deras försvar får jag väl tillägga att de endast hade två timmar på sig att lära sig spela instrumenten, sjunga och spela in, så det var väl lite stressigt. haha, menmen. bra jobbat.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0