090930

halloj allihopa, allt bra? ligger i sängen och lyssnar på musik och tar det lugnt. antar att man borde sova snart men ska nog se på något avsnitt av nån serie först. får se vilken det blir, har typ sett klar alla jag ser på redan. idag börjar i alla fall nya säsongerna av the hills och the city i usa, så snart lär de vara uppe på mtv.com så man kan kolla.

idag har kirill och lidia varit här och kollat på lilla raya. vi drack te och lekte en massa med busfröna som flög åt alla håll när kirill lekte med dem med en vippa (; verkligen astrevliga människor. lidia är så himla söt, skrattar och skämtar åt allt. vi satt och pratade lite om usa och hur det var när kirill spelade hockey där och lite saker jag kunde tänka på om jag nu åker dit nästa år. efter att de hade åkt hem blev det idol och nudlar för min del. mums! har missat en massa avsnitt av idol så jag känner att jag inte har så stor koll på de som är med nu vilket gör att det inte är lika kul att titta längre, men man kommer väl in i det så småningom skulle jag tro (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0