Eksjö

så var man hemma i sundsvall igen efter en jättebra tid nere i eksjö. var så himla kul att träffa madde och alla. veckan kan sammanfattas med supertrevliga människor, skola, chokladcheesecake, regn, kiwidrinkar, party, stadsfest, skönsång, eva & adam och ridning. riktigt värt! saknar alla redan. kommer förmodligen åka ned igen i höst/vinter, eller så kommer madde kanske hit upp. vi får se (:



becka, erica, madde, bella och denise. så himla bra tjejer! (:

jag och madde

glada tjejer

såg backyard babies på stadsfesten. bättre än sist jag såg dem, vilket är kul (:

förfest med tjejerna hemma hos bella

pusskalas mellan denise och madde

elias och david skulle såklart inte vara sämre (;

blev ett himla röj med promoe och "svennebanan"

peppade tjejer (;

elias och denise

en finfin bild på mig och maddes häst meia (; var 5-6 sist jag red, så det var ett tag sen.
trodde jag skulle vara jätterädd, men det gick bra. så min hästrädsla är numera botad (:


eksjö var underbart, mycket bättre än väntat!
tack madde och alla ni andra <3
 
Kommentarer
Postat av: Erica

Först och främst, gudars gud vilken fin blogg du har Jenny, designat själv?

Dom är riktigt bra, och det är du också. Ser fram emot att få träffa dig fler gånger! :)

kram

2009-09-05 @ 10:21:12
URL: http://ericaarebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0