Innan läggdags

jaha, dags att sova snart kanske? eller snart och snart.. skulle väl ha sovit för ett bra tag sen egentligen. men har man en fucked up dygnsrytm så har man. lär inte somna förrän fem i natt. menmen. ska hur som helst ta och kila ut till köket en snabbis och ta mig en rostad macka och ett glas mjölk. mums på det. övrigt ikväll så har jag varit på kören. var sjuk förra gången då den satte igång, så detta blev första gången för mig. skönt att vara igång igen. har (som jag skrev för ett tag sedan) byt stämma, från första supran till alt. alltså från ljusaste till mörkaste. var lite osäker på hur det skulle gå då det är ovanligt att man hoppar ett sånt stort steg. men det gick faktiskt helt okej. lite jobbigt bara då vi körde några gamla låtar och jag var tvungen att lära mig nya stämmer på dem då jag var van med helt andra. vilka problem man har. haha. nej, men det kommer nog bli kul. anna var även på antagningsprov till kören idag. riktigt nervös var flickan, men det verkade ha gått bra ändå. får se om hon kommer med eller inte (:

imorgon ska jag iväg till emilia var det tänkt. stackarn har opererat knät och kan inte ta sig någonstans, så då får jag komma och hälsa på (: tänkte ta och se om vi kunde fixa lite med hennes bloggdesign. har lovat att jag ska hjälpa henne med den ett bra tag nu, så det är dags att ta tag i det. vi får se hur det går.

nej, nu blir det macka, sen sova. god natt.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0