Rep

idag har jag varit och repat med pojkarna. första gången sen innan sommarlovet, så det var kul. var ett tag sen man såg dem. kom dock försent på grund av att bussjäkeln var 25 min(!) försenad. då känner man sig lagomt glad kan jag lova. hur som helst, kom inte allt för sent så det ordnade sig. väl där gick det väl hyfsat. fortsatte att öva på en låt som vi började med innan sommaren. dock hittade vi ingen sångmick som passade, så jag fick sjunga utan vilket var lite svårt då varken jag eller killarna hörde mig :b menmen, får vi ordna tills nästa gång.

tills nästa gång ska vi även träna in den här låten. bullet ride av in flames. och nej, jag ska inte sjunga som han gör i låten. vi ska göra om den lite som tur är. trodde killarna skojade med mig först när de spelade upp låten. haha. men det kommer säkert bli bra (:



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0