Breathing Out

god kväll gott folk, dags att sova snart eller? (:


sitter och lyssnar på elias och hans band remedy inne på myspace. de spelar någon blandning av punk/rock. är kul att höra elias sjunga då vi missade när han och david spelade på stadsfesten i eksjö. fick dock lite "privata uppträdanden" senare under kvällen så vi överlevde (;

idag har jag varit ensam hemma. har haft en riktig mysdag och bara tagit det lugnt. har gosat en massa med melvin och kattungarna, tagit ett bad, kollat på lite serier och tjockat i mig en massa godsaker (som vanligt då.) dock har jag tydligen varit duktig och dragit på mig en massa virus eller vad det nu är på datorn. hur vet jag inte. har även råkat installera något konstigt program av misstag som nu inte går att avinstallera. bra där jenny.. sedan kan jag ju även tillägga att hela skärmen blinkar och att hela startmenyn nere är borta. behöver jag tala om att min dator håller på att krascha? (: aja, det har faktiskt varit ganska väntat under en längre tid nu så. men ett tag till lär den nog hålla i ändå skulle jag tro.

imorgon ska jag iväg till stan eller birsta med emilia. det kommer dock inte gå några pengar för min del då jag nästan princip är helt pank och behöver spara de pengar jag har kvar tills jag och syster drar till huvudstaden om två veckor. men det blir nog trevligt ändå ska ni se. skulle även behöva traska förbi arbetsförmedlingen och anmäla mig. mamma håller på att tjata ihjäl sig på mig om det här hemma så det är väl bäst att man tar och gör det ifall man ska få någon lugn och ro.

nej, nu ska jag fixa några småsaker sedan blir det sova. god natt.



REMEDY (klicka på bilden för att komma till deras myspace)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0