Ain't no rest for the wicked

hej alla barn!

åh, vad jag känner mig otroligt duktig när det kommer till bloggen just nu.. not.

hur som helst, hoppas att alla har haft en bra påsk osv. själv har jag mest tagit det lugnt. faster kom upp från stockholm och bodde hos farmor ett par dagar, så vi har träffat dem lite och haft middag. trevligt, trevligt. hm, något annat intressant som har hänt senaste tiden? min praktik har tagit slut (buhu jag saknar mina barn) så nu sitter jag hemma igen och har inte allt för mycket för mig. blir nog till att söka någon ny praktikplats snart då jag inte fått ihop alla mina barntimmar än. ska dock söka på någon avdelning för barn mellan 3-5 denna gång då det är mer den åldern jag vill ta hand om.

aja, nu ska jag ta och se på några nya serieavsnitt sedan blir det sova. 



 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0