The Weekend

hej gott folk!

hoppas att alla har haft en trevlig helg, osv. det har i alla fall jag haft. emilia fyllde 20 i fredags (grattis, grattis!) så det firades med lite förfest hemma hos henne och sedan krogen en sväng. lördagkvällen bjöd bland annat på förfest hos martin tillsammans med en massa trevligt folk, drakbåtsfestivalen/invito och lite annat. bra kväll (:

sitter bara och skrattar när jag sitter och kollar igenom alla bilder och videos från i fredags. så sjukt fula de är, haha (; men här har ni några som är hyffsat normala i alla fall. enjoy.  



matilda och jenny

matilda, jag och födelsedagsbarnet


me and the tequila pig (;


någon som gillar red bull? pff, inte jag iaf..
 
Kommentarer
Postat av: Matilda Å

Haha jägerbomberna ägde! :D

2010-08-19 @ 10:18:45
URL: http://metalda.blogg.se/
Postat av: Jenny

haha, they sure did ;)

2010-08-19 @ 22:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0