Insnöad

herregud vad det snöar! jag fick verkligen kriga mig fram ute på garageuppfarten imorse när jag skulle springa iväg till bussen. hade snö ända upp till knäna, haha. men lite mysigt är det.

hur som helst, hoppas alla har haft en supermysig jul tillsammans med familjen och att ni fått en massa fina paket från tomten (; som vanligt firade vi lilla julafton med kusinerna dagen innan och sen på själva julafton var vi här hemma tillsammans med farmor och morbror. myys. jag fick en ny kamera, kläder, en film, några presentkort och lite annat smått och gott.. så jag känner mig nöjd (:

annars, förutom julhelgen, har det inte hänt så jättemycket sen jag sist skrev.. var iväg och åkte pulka en dag i sidsjöbacken tillsammans med linus och nadja och slog halvt ihjäl mig, haha. sen körde vi på spelkväll+utgång innan jul tillsammans med lite annat bra folk. utöver det har jag bara legat hemma med magsjuka och feber i flera dagar.. inte så kul. håller på att bli sjuk nu igen, dock förskylning denna gång. har feber och går omkring och hostar/snorar hela tiden. fräsch tjej. stoppar i mig en massa ipren och andra nyttigheter nu i hopp om att bli frisk fort, för jag orkar verkligen inte ligga sjuk igen ):
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0