"Mina största idoler - Majsodlarna i Mexico"

hej på er alla barn

de senaste två veckorna har jag spenderat mina dagar på lyft, som är ett program på af där man ska får hjälp att söka jobb/praktik, skriva cv, osv. kan väl dock säga att det inte är fullt så bra som det låter. alla i våran grupp blev klara med sitt cv efter typ andra dagen och sen dess har det väl mest bara varit en massa trams. menmen, det är bättre än att sitta hemma och inte göra något i alla fall.

som tur är är min grupp rätt så skön ändå.. innehåller både bra och konstigt folk, så det blir en hel del skratt (; sen brukar väl jag, linus och nadja (de två jag umgås mest med) mest sitta och skriva en massa galna historier. ni vet sånna där där man skriver en mening, viker papperet och låter nästa person skriva en ny osv. tills man har sig en fin liten berättelse.



förmodligen en av våra mest klockrena berättelser hittills (;
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0