Skridskoåkning

i fredags tog jag, linus, nadja och tobias och drog ut till gärdet för att åka lite skridskor efter att vi slutat på lyft. tror ingen av oss hade åkt på särskilt länge och alla (speciellt jag och nadja, haha) var peppade. i början kände vi nog oss alla lite som "bambi på hal is", men efter ett tag var vi alla igång. vi lekte "jagis" och lite andra lekar, samt spelade en massa hockey.

hade verkligen jättekul, men tyvärr blev det inte att vi stannade allt för länge då jag skulle iväg på middag senare på kvällen för att fira patrik som fyllde tjugoett. men vi lär förmodligen dra iväg och åka fler gånger skulle jag tro.. sen blir det nog även lite pulkaåkning till veckan, så vi överlever nog (:



 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0