Hassela

igår drog jag och lidia iväg till hassela för att åka lite slalom/snowboard. hade en jättemysig dag med fint väder, bra backar och inte så mycket folk. me like! fulast var när lidia lurade ut mig att åka i djupsnön i skogen. för hennes del med snowboarden var det väl inga större problem, men med skidor gick det inte lika bra. man sjönk ner så mycket så det inte gick att styra alls och det tog inte många sekunder innan jag gjorde störtdykningar ned i drivorna. så mycket snö det var! det var nästan så att jag inte kunde ta mig upp igen och jag blev liggandes där ett bra tag. fick typ gräva mig upp och när jag tillslut stod på två ben nådde snön mig nästan till höften. sjukt mycket! haha. kul var det i alla fall.



skönt med lite folk i backarna

 
Kommentarer
Postat av: Matilda Å

Ser härligt ut :) Och det där med djupsnön har man ju råkat ut för, haha, känns som man försöker ta sig upp ur kvicksand! ^^

2010-02-08 @ 11:58:49
URL: http://metalda.blogg.se/
Postat av: Jenny

haha, eller hur! det blir nästan svårare ju mer man försöker :P

2010-02-08 @ 17:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0