Klubbkväll

trots feber, halsont, hosta och allt annan skit blev det att jag drog iväg på make up stores klubbkväll som var igårkväll tillsammans med anna. jag kände mig som ett riktigt skabb, men ville verkligen gå, så det var bara försöka att ignorera det hela och istället försöka fokusera på vad som hände. de pratade om och gick igenom lite av nya kollektionen samt sminkade en av tjejerna som kom och förklarade lite hur man gjorde och så. efteråt var det lite mingel med dryck och "tilltugg". under kvällen var det även 20% rabatt på allting i butiken så många passade på att köpa med sig lite saker hem. jag fick med mig två nya sminkborstar, en ögonbrynsskugga, nya M-magazine, foundation och en ögonskugga. hade egentligen inte tänk köpa någon ögonskugga, men då pengarna för just denna skugga går oavkortat till hiv/aidsforskning så tänkte jag, why not? man får en jättefin skugga samtidigt som man gör en god gärning (:



 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0