Sound of madness

god kväll/natt på er allihopa.

ligger för tillfället i sängen och lyssnar på skönaste listan med massa blandade rocklåtar på spotify. mums på det säger jag bara. mm-m. tidigare idag tog jag bussen in till stan och mötte upp syster inne på hedbergska för att sedan gå en sväng på stan. en kompis till henne fyller år imorgon så jag skulle följa med och hjälpa till att leta efter någon present.. slutade dock med att jag mest gick omkring och kollade på kökssaker och fantiserade om hur jag vill att mitt framtida kök och hus ska se ut. tönt jag vet, haha, men det är kul! seriöst, ni ska se mig när vi får hem någon möbelkatalog eller liknande, jag blir typ galen och börjar planera som en tok. haha. hur som helst, hittade i alla fall några fina presenter till tjejen så sen var det lugnt med det. slutade även med ett par jeans och en ny skinnjacka för min egen del. det behövdes, eller ja, i alla fall jeansen..



 
Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, eller hur! Jag älskar också att planera vad man ska ha för möbler och grejer XD

2010-02-13 @ 10:55:25
URL: http://deadesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0