Tisdag

god kväll gott folk.

vad har alla för sig ikväll? äter semla och ser på OS kanske? det gör i alla fall jag.. äter semla alltså. OS skiter jag i. förutom att äta semla har jag tagit och varit lite kreativ ikväll. har både hunnit med att öva piano och ritat lite. duktigt, duktigt. jag är dock inte den bästa när det kommer till tålamod har jag märkt. vill vara bra och kunna allting på en gång, och när det inte går som jag vill blir jag bara frustrerad och känner för att kasta ut det jag håller på med genom fönstret. nej, det är inte alltid lätt.

nu imorse var jag iväg på praktikintervju på ett dagis här i närheten. det gick bra och de verkade jättepositiva. de skulle höra av sig om några dagar, så nu är det bara att hoppas. känner att jag måste komma igång med praktiken snart så att jag får ihop alla mina barntimmar om jag nu ska iväg till usa i sommar (:

nej, nu ska jag lägga mig i sängen och se på två nya avsnitt av oth, sedan är det sova som gäller. god natt.



 

Kommentarer
Postat av: Matilda Å

Oh, jag har praoat på dagis! Det är jättekul.. och jättejobbigt! haha, barnen har så mycket energi! du kommer vara helt slut de första dagarna ;) Men det är som sagt askul :)

2010-02-17 @ 10:53:20
URL: http://metalda.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha , jo jag kan tänka mig det ;)

2010-02-18 @ 23:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0