27 februari

blev varken något födelsedagsfirande eller någon utgång idag. lidia har också gått och blivit sjuk den stackarn så det var bara att ställa in allt födelsedagsfirande. sen så har min feber även kommit tillbaka nu ikväll så jag kände att det var lika bra att stanna hemma ifall jag vill hinna bli frisk igen tills på måndag. hade sett fram emot att dra ut ikväll så det känns tråkigt.. var verkligen aslängsen sen sist. menmen, antar att det får bli någon annan dag.

annars ikväll, förutom att ligga nedbäddad i sängen, har jag ätit hemgjord pizza och sett på melodifestivalen. måste bara säga att jag tycker att melodifestivalen är ett skämt. sen att den bara blir sämre och sämre för varje år gör ju inte heller saken bättre. tyckte dock att de som gick vidare ikväll var helt okej. alltid när jag hör peter jöback sjunga eller prata föreställer jag mig en bild av aladdin och låtsas att det är han istället (för er som inte vet så är det jöback som gör den svenska rösten till aladdin.) det gör det hela så mycket roligare helt enkelt (; måste verkligen sätta mig och se aladdin nån dag.. den ligger väldigt högt upp på min lista över alla mina favoritdisneyfilmer. den är så himla skön! sen är det även roligt att se gamla disneyfilmer eftersom man nu uppfattar och förstår olika skämt och annat som man inte förstod när man var liten :P


varför gör det så jäkla ont? jag börjar bli less på det..
 
Kommentarer
Postat av: Matilda Å

Jöback är och kommer alltid att vara Aladdin för mig! :D

2010-02-28 @ 13:04:31
URL: http://metalda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0