20 års maskerad

yes, i fredags fyllde jag alltså 20 och maskerad stod på schemat (; jag var självklart utklädd till pippi långstrump. tror nog att jag nästan lyckades peta ut ögonen på alla med mina flätor. hehe. hur som helst, trevlig kväll. blev inte riktigt som det var tänkt, men jag hade kul ändå. blev tårtbakning och ätning, paketöppning och lite sällskapsspel. lagomt mysigt. efter att alla dragit hem var madde söt och gjorde varma mackor till oss. sedan satt vi i köket och pratade någon timme innan vi satte oss och kollade på film resten av natten tills det blev morgon.



matilda som pink lady och madde som kanin

elin som geisha och jag som pippi långstrump

emilia som ryttare och elin

emma, nord och madde

jag och madde

spelar party alias
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0