Nybliven 20 åring och Eksjöbesök

ja, då kör vi igång igen efter en veckas uppehåll.


i fredags fyllde jag 20 år. woho. det är inte varje dag det händer. på dagen blev det en snabb sväng ut till birsta tillsammans med madde och emilia för att införhandla lite saker till maskeraden (kommer mer om den senare) som skulle hållas på kvällen. dagen efter blev det firande tillsammans med familjen och fia. fick mest pengar då jag inte kunde komma på något annat jag önskade mig, men fick även en skiva, en sminkkurs på make up store, samt en jättefin sminkväska där ifrån. vet dock inte riktigt om jag ska behålla sminkväskan eller inte då den är för kort för att man ska få ned alla sminkborstar i. men förutom det var den perfekt, så vi får se hur jag gör. kanske den finns i en större modell. let's hope.

i lördags åkte även madde hem tillbaka till eksjö igen efter att ha varit här och hälsat på ett par dagar. var riktigt kul att träffa tjejen igen! (: vi har varit på bio och sett avatar (bra film om ni frågar mig), spelat en massa supermario, sett på film, gjort försök till att åka pulka och nästan frysit ihjäl på kuppen, sprungit snabbt på stan, haft maskerad och sedan mest bara tagit det lugnt. riktig mysvecka. känns tråkigt att hon åkt hem och saknar henne redan, men vi lär nog ses snart igen (:
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0