På papper

som jag skrivit tidigare har jag bestämt mig för att försöka komma igång med tecknandet igen. var sjukt längesen jag ritade något och gjorde det seriöst. 

plockade hur som helst fram pennor och papper nu ikväll och satte igång. bestämde mig för att prova rita någonting annorlunda än vad jag brukar göra, vilket resulterade i bilden nedan. är väl inte riktigt helt nöjd, men har som sagt aldrig gjort något i den här stilen förut så jag antar att den är okej.. något att träna på helt enkelt (: sen är den ju såklart inte klar än, hår ska självklart dit sen behövs det skuggas lite mer och så. får se om jag tar nån bild sen igen när den är klar (: kan väl även tillägga att bilden inte gör den rättvisa. så himla många detaljer och skuggor försvinner när man tar kort :/



 
Kommentarer
Postat av: Emma

Grymt snyggt ju! :D Jag är sämst på ansikten xD

2010-01-22 @ 10:42:07
URL: http://deadesign.blogg.se/
Postat av: Emilia

Wow, assnyggt! visste inte att du kunde rita :)

2010-01-23 @ 18:36:01
Postat av: Jenny

tack (: nej, det är inte så himla lätt :b



tackar :D har nog inte ritat något riktigt under hela gymnasietiden skulle jag tro, så det är inte så konstigt :b

2010-01-23 @ 19:48:37
Postat av: Elin

Du har talang tösen! Keep going :)

2010-01-25 @ 20:08:30
URL: http://megamaffigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0