Trondheim, sista dagen

ja så var man hemma i sverige igen. kom hem ganska sent i natt så jag kände mig sådär lagomt pigg när jag hade körlektion kl 07.30 nu imorse (; 

sista dagen i norge var i alla fall bra. pappa kom och mötte upp mig och anna på hotellet på morgonen. åt frukost (hotellfrukost = mums!), checkade ut och begav oss sedan ut på stan. jag hade tänkt köpa ett par solglasögon och ett par andra småsaker som jag hade hittat dagen innan. men tror ni affärerna i norge har öppet på söndagar då? nää, så klart de inte hade! bra där.. så det blev inget handlande för min del den dagen.

eftersom allting var stängt tog vi istället och drog iväg på en liten promenad längst ån bakom domkyrkan och hade det mysigt. anna och jag hittade även en liten lekpark där vi stannade och gungade en stund. myys. efter att ha gått en stund tog vi bilen upp till kristianstens fästning för att kolla, innan det var dags att dra till kattutställningen för att hämta upp mamma och åka hem till sverige igen.



pappa och anna vid kanonerna bakom domkyrkan.

på gungan i lekparken.

glad syster (;

anna och pappa uppe på muren på kristianstens fästning.

utsikt över trondheim.


 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0