Sjuk tjej

vet att jag har varit sämst på att uppdatera nu den senaste tiden. beror väl mest på att jag har varit sjuk typ hela tiden och inte orkat hitta på något som är intressant nog att skriva om..

tror seriöst aldrig jag har varit så här mycket sjuk på en och samma gång förut.. inom loppet av ca tre veckor har jag fått en jätteförskylning med hög feber, magsjuka, åter igen förskylning och feber, magsjuka igen och nu senast ögoninflamation + ont i halsen och hes. känns kul. är först nu i helgen som jag börjat känna mig någorlunda frisk igen. antar att det blir så när man jobbar med småbarn som är sjuk hela tiden och man själv har ett skämt till immunförsvar. men som sagt, börjar känna mig frisk nu igen, och hoppas att det fortsätter så för jag orkar verkligen inte bli sjuk igen. 

börjar hur som helst bli dags att sova nu.. börjar jobba kl 06.00 imorgon. hur tusan ska jag orka kliva upp innan dess? x) nej, god natt nu alltihopa!
 
 
Kommentarer
Postat av: madde

hej :)



jag och Denise har startat upp en kul musikblogg som senare kommer att utvecklas och bli bättre så fort vi kommit igång ordentligt. kika gärna in :)



Puss <3

2010-03-27 @ 11:26:03
URL: http://nonstopmusik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0