Snabbt om helgen

dålig uppdatering nu igen..


i lördags gick jag och emilia på bio och såg filmen shutter island med leonardo dicaprio i huvudrollen. bra film om ni frågar mig, trodde dock att den skulle vara lite läskigare. efter bion drog vi ner på stan och satte oss inne på all star med varsin cider och hade det trevligt.

dagen efter, alltså söndag, spenderades till största delen på kulturmagasinet för min del. hade rep och vårkonsert tillsammans med kören. detta har varit mitt sista år i kören och det här var våran sista riktiga konsert så det kändes lite sorgligt. man har ju ändå varit med i ca 6-7 år, så visst känns det lite konstigt att det nu är slut.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0