Gårdagen

hej på er.

idag har det inte hänt något speciellt jättespännade, så jag skiter helt enkelt i att skriva något om det.. gårdagen däremot kan vi väl ta lite snabbt för er som är intresserade.

var hos emilia (ovanligt? ;b) tillsammans med erik, lennart, patte, krull och martin. hade en jättetrevlig kväll med pizza från biteline, charader och en jäkla massa skratt. jag och emilia fick höra en hel del fina historier av pojkarna! hehe. efter att ha sagt hej då och god natt till emilia drog vi andra ner på stan. satte oss inne på invito och tog det lugnt ett tag innan några av killarna ville vidare till nästa ställe. jag kände dock inte att jag orkade lösa in mig för bara en timme så det blev hemgång för min del (: 

men nu mina fina vänner är det sovatime som gäller för min del, så god natt med er och dröm sött.



provade mig på en så kallad lady gaga-rosett. haha, blev den inte tjusig? (;
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0