Ny jacka

varför ska man alltid komma på att man egentligen inte ville ha godis förrän EFTER att man tryckt i sig halva godispåsen? slutar bara med att man sitter där och mår illa.. usch.

idag har jag sprungit omkring lite på stan och ute i birsta tillsammans med mor min och fjant till lillasyster. blev väl mest de två som kollade på kläder och grejer då jag känner att jag hellre sparar pengarna tills jag och fia drar till london istället. inte långt kvar nu, weey! men fick i alla fall hem en ny skinnjacka från jofama förut idag. det gillas! finast är den. har velat köpa en ny jacka hur länge som helst nu men har inte hittat någon som passat bra eller som jag tycker om, men nu så.



 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0