Glad alla hjärtans dag!

hoppas alla har haft en härlig alla hjärtans dag! jag har firat det med att jobba, hehe. sen nu ikväll kom även pappa hem med lite godfika, så jag klagar inte (;

eftersom jag inte har nån man som ger mig saker tog jag mig själv friheten att klicka hem en egen liten alla hjärtans dag present. nämligen ett kit med 12 sminkborstar från sigma som jag har varit sugen på att beställa hur länge som helst! visst kostar de lite, men förhoppningsvis är de mer än värd det.

om du läser amerikanska sminkbloggar eller spanar bland makeup tutorials på youtube så har du säkert hört talas om sigma, men för er som inte känner till märket så kan det nämnas att de ofta jämförs med MAC, fast till en lite billigare peng.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0