Fredag

var och hämtade upp anna efter skolan idag och åkte sedan ut en sväng till birsta för att kika på lite saker. för min del gällde det ett besök inne på kicks.

är på jakt efter en ny foundation då min nuvarande är nästintill slut, plus att jag inte är riktigit helt nöjd med den. detta där dock inte det lättaste då nästan alla märkens ljusaste nyanserna är på toook för mörk för mig. sen förutom det ska den även ha en gul underton, vara matt, täckande och ge ett snyggt resultat.. som sagt, inte lättaste att hitta en med allt. menmen, fick i alla fall med mig ett par prover hem så jag kan testa lite innan jag bestämmer mig, vilket är bra. känner inte direkt för att lägga ut flera hundra på något som sedan kanske inte passar.



 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0