29 år kvar till 50

hej gott folk!

igår var det den 8 januari, vilket innebar att det var min 21:a födelsedag. shit vad gammal man har blivit! haha. uppvaktades lite av familjen på morgonen med skönsång och paket. fick en massa smått och gott.. mest böcker / rock biografier (efter att ha läst om harry potter ett antal gånger kände jag att det kanske var dags för något nytt (; ) ser fram emot att läsa flera av dem, speciellt ozzy's. har kommit en liten bit på väg och än är jag inte besviken (:

sen senare på kvällen firades det tillsammans med några av tjejerna från gamla klassen. var ett tag sedan man träffade några av dem så det var kul. tog det lugnt med middag och lite qube (frågespel jag fick i present.)



merci flickor! ;)

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0